Administration

Administration.jpg

 

Administration är en betydande aktivitet för att säkerställa tillgänglighet och säkerhet i en fastighet. Genom integration av olika administrationssystem kan både tid sparas och säkerhetsnivåer upprätthållas. En vanlig administrativ integration är att koppla samman RCO:s passersystem med personalsystemet på arbetsplatsen. På så vis kan accesser behörigheter tilldelas nya personer som anställs och tas bort från de som slutar. Tillgänglighet till vissa ytor kan styras efter vilken roll den anställda har och arbetsscheman kan kopplas samman med passagerättigheterna. Mindre administration sparar både tid och pengar och risken för manuella missar minskar, vilket gör att säkerheten upprätthålls.

 

Amido

Seriline Serix

Nexus IMD

Nexus kortproduktion

Riw Software AD

WSP Passad

 

Integratörer som bygger kundanpassade lösningar

Trebor

 

RCO Har även slutkunder som tecknat integrationsavtal med oss och bygger egna integrationslösningar via RCO:s API:er.